Google+ Followers

August 01, 2014

GET THEE BEHIND ME SATAN



There’s this new craze for dieting among women, in my office, it’s a competition of who has the correct figure 8. I innocently hugged a female colleague some weeks ago, chai...it felt like she was in a strait jacket...don’t ask me how I know what a strait jacket feels like....her body felt like she was wearing iron cast round her body, she was so stiff, I couldn’t feel her skin...I guess that must have been body magic or body shapper......kai.......I quickly de-hugged her because I didn’t want to break my ribs.....it aint easy to be a woman. The desire to be seen as physically perfect has led to a lot of temporal or permanent body enhancements.

I am suspecting one babe in this my office oh, her name is Ekaette. Her ikebe looks too good to be true,the way her ikebe is positioned ehn, except she’s wearing bum pad it can’t be possible for ikebe to be that well rounded and be rotating the way it does........kilode....did God just concentrate on her ikebe alone during creation ni? That ikebe commands attention; you just can’t help but have your eyes follow the ikebe everywhere it goes. It’s a reflex action.  I don’t envy the men in my office at all, having to deal with this lady everyday is not a small something and that ikebe is a temptation you can’t help but fall for..... a case of the “the Spirit is willing but the flesh is weak”. Any day, I chop liver; I will ask her if I can touch the ikebe.....for my sanity I need to know if it’s real and how it feels like. Do you think it will be soft? I am thinking it must be silicon or bum pad....... don’t judge me, yes I am jealous small........hahahaha

Chai...there’s God oh...I “haff” spoil finish.......hahaha.......see Sykik fantasizing about another woman’s ikebe..........I cover my eyes with the blood of Jesus...I cover my mind with the blood of Jesus. I bind and cast my eyes from following Ekaette’s ikebe again in Jesus name, Father, you said in your word that we should ask so we can receive,  Father God , please give me my own ikebe..... Amen.......

I really need to ask God why he didn’t deem it fit to give me ikebe, what I presently have cannot be called ikebe...it is as flat as a frying pan....it can’t tempt a blind man sef.... :) 

17 comments:

  1. Your post made me laugh this morning. The battle for the baddest figure 8 is everywhere o, even in my office. You know we women love to compete with each another which is not bad if its healthy.

    Its possible the babe in your office got her ass nicely toned by working out. I heard squats does a lot of wonders!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) , glad my post made you laugh.....so maybe I should increase my squats too abi.....I need ikebe oh.......lol...

      Happy new month, babe

      Delete
  2. mehnnnn look away from them o lol

    ReplyDelete
  3. This is the 3rd time I'm typing a long comment oooo!!! It keeps disappearing!!! ARGH!! Maybe because what I'm saying is naughty :D Please when you touch the nyansh let us know how it feels *runs off*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyah, pele....lol, so you want to know how the yansh feels, what if she dash me slap nko....:)

      Delete
  4. hahahahahahahahahahahahaha Lmao! Now this post is just Epic. lmao! Anyhow sha, FYKI, its not just the IKEBE in **Sykiks voice that draws us men to women, its often more than that, IKEBE is just one of many. Cheers... You always know how to make us your disciples laugh sha... lmao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oya, whisper to my ears, what else draws men to women....

      Thanks for stopping by

      Delete
    2. A good pair of Front Lights**winks yep the one on your mind :) ... A good heart, and a supportive spirit... That should do for me eh... Hey Sykik, we want a new post oh!!! **Crying in Spanish...

      Delete
  5. It is today that I discovered that sykik is a man
    surprise, surprise!

    Visit http://www.udookonjo.com to find out entrepreneurial tips.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lmao.......maybe I should check myself to for bisexual tendencies abi

      Delete
  6. EHN! EHN! so how did I miss this kain of gbeborun gist? #clap hands# What was I doing on Aug 1st ooo? #thinking# I can't remember, but it pains me sha...ahahhahaa.

    SYKIK! If woman like you dey commit lookery like this, then how the bros for ya office dey cope huh? ahahhahaha. Abegy, that is what is called heavy packaging o jare! Ladies are not smiling o. Men, claim to be visual abi? Then ladies are giving them what to feast their eyes oonnn! ..ahahahha.

    When they get down to do the do,then they would see the real deal! Abeg, laff don wound me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. men are trying oh because the temptation is real and in your face.....lol...ladies just want to wound the men patapata...

      Delete
  7. I can't believe I missed this! If na only to join in the ikebe prayer. Oluwa da si Oro Mio o!

    ReplyDelete
    Replies

    1. Lol....see why I love you, you covet good things

      Delete
  8. Looolll. It can't tempt a man? Oya, gaaannnn ask your husband naa.

    ReplyDelete

Thank you for visiting